Det gula godiset

Gårdagen spenderades på arbetsplatsen 7-16 och på hemvägen svängde jag inom maxi och köpte "mitt gula godis"
Hem och hämta Louise hos en kompis och vidare hem till mina föräldrar där minstingen befann sig och grillning med familjen stod på menyn.
 
Det blev så där riktigt somrigt, knaprigt, välsmakande och ljuvligt gott!
 
 
Grillade kycklingspett (sjukt gott kryddade), rotfrukter i ugn, krispig sallad, mitt gula godis (grillade majskolvar rullade i vitlökssmör) och min absoluta favoritsås, Rydbergs kalla bearnaise!! En liten klick, men så ljuvigt god och den varade lääänge!
 
I dryckesväg blev det både rött och vitt guld =)
 
 
Mycket gott och lite lördagslyx måste man få ha. Vad vore livet annars värt?
 
Idag var det också jobb mellan 7-16 och hem och äta lite rester från gårdagen hos mina underbara föräldrar som har passat mina vilddjur hela helgen. Sen badade jag barnen där och körde hem och nattade dom. 
Nu är disk, uppackning, förberett frukost, packat dagisväskor m.m färdigt.
Klockan ringer 04.50 i morgon då det är återigen jobb 7-16.
Så nu mina vänner, lägger jag in för idag...
 
Liiite orolig för morgondagens vägning, återkommer i morgon.. 
 
God Natt! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0