Dagen i bilder....

Vi åkte mot Åhus kvart över tio när allt var packat och klart...
 
 
Louise fick ett par solbrillor gratis av en knallare.. 
 
Korv är gott, en annan hade med sig VV-plättar som också var delicious!
 
Jag åkte karusell med Louise... Man blev ju barn på nytt. Åh så kul det var..
 
Resulterade i 2 mycket nöjda flickor
 
Bilar är skoj.. Lukas har jag knappt sett så lycklig som när man satte han i bilen. De var så duktiga och glada hela turen och lyckan var total... Både hos dem och hos deras mamma! 
 
Syskonkärlek
 
Louise ville så gärna hoppa bungyjump.. (fast på rätt håll dåå)
Bara hon och jag var där och tiden stannade när jag stod och tittade på den vackraste flickan på jorden hoppa och vara sååå glad. Helt klart värt de 60 kr det kostade och lycka kan inte köpas för pengar för den delen.. 
 
Här övas det på lite spagathopp...
 
 
Väl hemma strax efter två i em så blev det lite hastigt bestämt en tur till Immeln. 
Dövarmt var det och barnen älskar att bada och jag ville verkligen bara svalka mig..
Det fick bära eller brista, jag körde dit själv...
Ringde på vägen dit till tant Jenka som senare kom och hjälpte till medans Lukas skulle äta.. 
Även Helen och barnen var där så Louise hade ju kompis.
Tusen tack vänner för hjälpen idag. Underlättade enormt och det gjorde verkligen vår dag till en av de bästa på läääänge!
 
Skvätta vatten är kul... 
 
Busungen
 
Ber om ursäkt för flaggningen...
Bjuder på denna fina bild som är resultatet av några timmars strosande på marknad... 
Ja jag säger då det!
 
Älskar denna bilden..
Lukas klappar mig på min röda kropp och det gör ont... vilket syns här... 
 
Lite mys ♥
 
Louise med sin väska hon fick på marknaden och en godisnappflaska som hon fick av Paulina... 
Tuff brud minsann!
 
Min lille brottare
 
 
Dagen har med andra ord varit enastående underbar!
Fått egentid med Louise på marknaden och bara myst och njutit av varenda sekund...
 
Badat med barnen och därmed lite egentid med Lukas och han har varit gladare än någonsin över karusellåk och bad...
 
Jag har fått både sol och bad och vad mer kan man begära på sin semester?!
 
Köpt lite marknadsgodis, liten väska, lite burkar och lite smått och gott till barnen.. Mest karusellbiljetter =)
Lukas fick en spelande traktor och Louise en fin klänning av morfar!
 
Och vet ni vad... jag vägde mig i morse.. Hade gått ner de äckliga 1.6 kg jag hade gått up och ytterliggare 1 hg.. Inte illa pinkat.. Så det var väl vätska jag hade samlat på mig..
 
Vid strax innan nio körde jag till Maxi och STORhandlade inför barnens kalas på fredag... 
Packat in och packat upp och pladask satte jag mig här... 
Ska nu sova och kommer sova gudomligt gott efter en dag med så mycket lycka och glädje att jag nästan svämmar över.
 
Livet har minsann tvära vändningar må jag säga!!!
 
Nattinatt
 

Kommentarer
Postat av: carolineL

Åh vad underbart!!! Så fina bilder =)Ses imorgon kramar

Svar: Tack!!! Ja det gör vi, vi längtar! Kramar
Therese

2012-07-26 @ 09:52:07
URL: http://www.myheartbeatsfor.devote.se
Postat av: Helen

Alltid lika roligt att träffas.Ha det gott.Kram Lycka till med kalaset.

2012-07-26 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0