Funky kidz

Funky kidz
Åh vad glad jag är!!!!!
Förra onsdagen började jag och Louise på Funky Kidz. Eller rättare sagt Louise =)
Föräldrarna fick inte vara med inne utan fick vänta och titta utanför.
Hon var ledsen och ville inte mer och grät mycket.
Jag tyckte vi skulle prova en gång till. JISSES vilken tur.
Hon blev ledsen i början men sen satte jag mig nära henne inne i salen och dansade med och peppade henne.
Hon växte och växtre och var SÅÅÅ DUKTIG!!!
Hon följde jättebra i koregrafin och hon var glad.
Hade med mig några chokladbitar som belöning som hon fick efteråt!!
Hon sjöng i bilen hem:
Med i Funky, med i Funky Kidz =) Introlåten de sjöng.
Jag var så glad och stolt över henne och så härligt att se henne dansa!
Nu älskar hon det.
Här hemma var det Fina Jennica som passade Lukas.. Så Louise hade massor att visa henne sen och lillebror härmade så klart. Vadå härligt att se!
Jag ville så gärna ha tid för bara mig och Louise för att ta igen lite "missad" tid om man kan kalla det det.
Lukas har ju varit strort fokus sen han föddes och nu vill jag ha lite mor och dotter tid! Liksom jag hade mor och son tid på babysimmet med Lukas!
Man får liksom dela upp sig lite!
DET KÄNNS SÅ SKÖNT i både kropp och själ.
Jag älskar verkligen min fina prinsessa och prins ♥ Vad skulle jag gjort utan dom? De är verkligen mitt allt och vill aldrig byta bort detta livet mot något i världen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0