Jordgubbspaj och ännu mera snö

 
Det blev lite lek i lekstugan i fm..
Barnen bjöd mig på jordgubbspaj, inte alls fel :)
Även lite pulkaåkning och jag och Louise försökte oss även på en snölyckta som gick mindre bra..
Var ju ingen kramsnö direkt så vi får prova en annan dag igen.
 
Ingen är dålig här än, men jag känner mig lustig i magen, men det sitter kanske psykiskt bara för att man vet att det går magsjuka på dagis..
 
Nåväl, dags att fixa middag till Lukas och sen till mig och Louise.
Louise valde meny idag:
Blodkorv, Rösti, Bacon och LINGON, det var viktigt att få med!! ;)
Inte mig emot ett enda dugg.
 
Nej se det snöar, nej se det snöar.. Ännu mer. JAAAAA :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0