Enkelt tips på god middag!

Var och tränade med syster på gymmet i em, känns skönt för knät, hoppas det går på rätt håll!
Sjukt skönt och sen gud vilket snöoväder det var på hemvägen.
Men är det vinter så är det, bara att bita ihop! 
Har man längtat efter snön ska man minsann inte gnälla nu när den kommer!!
 
Lagade middag idag och provade denna nyhet!
Tillsätt bara lax, jo tack, perfekt för mig då matlagning/ork/disk med mera blir helt klart enklare!
Och GOTT blev det också.
 
Se själva!
 
Dessa underbara snötunga grenar, nu är det vinter på riktigt!
 
Ärligt talat, vad tycker ni om Julkalendern?
Dåliga skådespelare
Ingen julkänsla
Händer ingenting
Kärnkraftverk, men hallå?
Bara kallt och söndrigt på slottet
 
Enda roliga är ju spökena som är detsamma som sist.
Tror inte detta blir någon succe?
 
Saknar det gammla Mysteriet på Greveholm!
 
Lukas hade 39 graders feber ikväll.
Vi som har Ledig dag i morgon, tar det som det kommer, hoppas i alla fall få sova i natt..
 
God natt! 
 

Kommentarer
Postat av: anna

Aa du är den förste som jag hör som tycker julkalendern är dålig. Jag o barnen älskar den:-)
kram

Svar: Nja.. dålig och dålig, men den vägde inte upp till de förväntningarna man hade. Men den är inte slut än, jag kanske ångrar mig. Men första säsongen av Mysteriet på Greveholm var över förväntan och det känns svårt att toppa det. Men den är ju helt OK ändå. Spökena gillar jag mest :)
Therese

2012-12-09 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0