25 års fest!

Igår kväll begav vi oss iväg mot Mjönäs och fira syster/moster Sara som fyllt 25.
Visar bildspel från kvällen..
 
 
Fina flätor!
 
Min underbara prinsessa!
 
Familjen ♥
 
Jag och mitt stora hjärta
 
Mitt lilla hjärta Bus!
 
Min fina son, underbar!
 
Lukas hos favoriten... Måffar!
 
Lukas och nästkusin Isabell, sötare än sötast ♥
 
Ritar med tant Jenka!
 
Samlar partypingel med Leo
 
Johan busade med barnen!
Tyyyp, hela kvällen!!! 
 
Älskar denna bilden
 
Plockade ner julgranskulorna och spelade fotboll med dom... ;) Hmm
 
Louise och Paulina dansar till Gangnam style.. Louise kunde verkligen.. haha!
 
Paulina, Louise, Sara och Lukas dansar!
 
Vackert utanför Mjönäs Byahus.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken härlig bild du fick på Isabelle o Lukas :-) de leker fint
Ihop, borde ses lite oftare :-) kram

Svar: Ja visst blev den, missade pussen :( Stod bak Lukas.. Ja vi får minsann se till att bli bättre på det. Ni skulle bott i byn ju... :( Kram
Therese

2012-12-09 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0