23 December, 4:e advent och lillejulafton

Ja då var dagen före dopparedagen och även 4:e advent kommen och min önskan slår in...
Det blir en VIT JUL!!!
Värsta storm och snöovädret ute, men här inne är det varmt och skönt.
Sitter här nyduschad, men i min ensamhet då barnen sover sen länge och det är ganska ensamt så här dagen före jul.
Ska slå in de sista klapparna sen ska jag minsann krypa ner i min renbäddade säng och inta skönhetssömnen.
Ska bli fantastiskt härligt att få se barnens miner imorgon bitti!
Båda barnen är lite hängiga, snoriga, gnälliga, Louise har huvudvärk och Lukas matvägrar. 
Dropp, dropp och dropp.
Men tur han är hemma!!!
 
 
 
Dag 23: 
Vars ett minilimstift
 
Måste även berätta att jag har helt ändrat uppfattning om julkalendern.
Den är ju jättebra, tyckte den var sådär i början men nu är det ju megaspännande.
Louise är helt inne i den, ska skaffa Första säsongen till henne.
Så blir både hon (och mamman) glad!
 
Hoppas alla ni där ute har en mysig lillejul.
Lycka till, till er alla som spelar Bingolotto.
Önskar jag med hade gjort det, men tråkigt att spela själv :(
 
Nej, klapparna väntar på mig.
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0