22 December

 
Morgonsynen jag vaknade till såg ut så här.
Huvudvärk AB och tröttare än nånsin orkarde jag knappt stiga upp.
Stereon vrålade och det hoppades, studsades och dansades i högan sky.
Discovarning!
Verkade som febern var som bortblåst, men fel hade jag. 38.1 i morse.. 
 
Lukas kommer och sjunger om lilla bocken..
Så söt!
 
 
Dagens paketöppning:
 
Dag 22:
Louise: En tablettask
Lukas: En dinosaur
 
Ingredienserna inför dagens bakning!
Resultatet :) Snickers
Julgott, ja absolut!
Fina syster med mina små hjärtan, kalasfina alla 3
Kalas för fina Paulina som fyller 19 år idag!
Louise hjälpte till att blåsa ut ljusen!
 
Har haft en heldag med bästa syster och det har inneburit snickersbak, hårfärgning, tittat i fotoalbum, lekt med barnen, fikat, gjort oss kalasfina och gått på kalas.
Tack snälla snälla för hjälpen med håret och passningen av barnen medans jag duschade etc. 
Oerhört tacksam och det har varit en mycket trevlig och mysig dag!
Älskar dig Helene!
 
 
Nej nu ska jag hänga upp lite tvätt och sen påbörja julklappsinslagningen.. har nämligen inte ens börjat. Ups!
 
Hörs i morgon..
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

GOD JUL på er.Tusen tack för kortet.DU har underbara barn.Ha en riktig go JUL.KRAM från Olastorparna.
<3 <3 <3

2012-12-23 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0