19 Decemeber

 
 
 
Dag 19:
Louise: Ett paket klämmor
Lukas: En dinosaur
 
Julfest på dagis och barnen fick finkläderna ni ser på bilderna på sig, samt vars en tomteluva. 
Det blev många leende på dagis, tyckte de var så fina, roligt!
 
De hade träffat tomten, dansat runt granen och fått "godis" (äpple, clementin, russin och en reflex) Jag är ju glad så länge mina barn ser det som godis ;) 
 

Jag var i stan och inhandlade de sista julklapparna och blev även bjuden på lunch hos fina syster i stan!
Underbart att ha familj i stan. 
Toalett, kaffe, fika ja you name it.. Enkelt och bekvämt! Och TREVLIGT dessutom!
 
Blev mysshopping på Maxi med sis och det var jättetrevligt.
Tack för idag fina Helene ♥
 
Fick en egengjord böteslapp på bilen efteråt, som jag märkte efter en stunds körande...
Riktigt skoj och det gjorde min kväll, tack Linda :)
 
Nej nu är det läggdags, provtagning med Lukas i morgon bitti.
 
Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0