17 December och VAB

 

Dag 17:
Louise: En glittrande vattenstav för prinsessor
Lukas: En dinosaur
 
Det blev VAB med Louise idag. För ovanligheternas skull...
Lite feber och jättehägig och förkyld.
Skönt att lämna Lukas så Louise får lite lugn och ro..
 
Kokade tomtegröt som hon älskar som vi hade till lunch
 
Samtidigt rensade och städade jag i skafferiet. 
Som skulle gjorts (eller behövts menar jag.. dessa måsten...) för länge sedan.
Skönt att ha det gjort snyggt blev det.
Tack vare Tupperware, underbar skafferiförvaring!
 
Min älskade sötnos kallade på mig...
jag bara log med hela hjärtat!
 
Min tomteluva
Glitter
Mitt nattlinne
Mina träningsskor
 
Hon älskar vekligen att klä ut sig, min lilla teaterapa!
 
Nu lite plock innan vi hämtar hem hulliganen.
Då är det ALLT annat än lugn och ro...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0