Tillbaka till verkligheten

Idag har jag hunnit med massor.
En riktigt skön dag helt enkelt.
 
Har bakat pizzabullar
Beställt kläder från H&M
Diskat och plockat i ordning
Ätit Lunch
Fixat Lukas lunch och förberett inför kvällen
 
Sen var det dags för jobb.
Kändes riktigt bra att köra till jobbet och känna att man faktiskt har fått ut något av dagen.
Annars de dagarna man jobbar kväll brukar bara vara jobbiga och stressiga helt utan anledning, mest för att man bara går och väntar på att man ska köra till jobbet. 
Det var lite stressigt ikväll på jobbet men jag trivs som bara den!
Skönt att vara tillbaka igen
I morgon ringer klockan 04.50.. 
Det kommer bli tufft när man lägger sig 23.45.
Hemma halv elva och nu har man packat barnens väskor, lagt fram kläder, förberett min frukost, gjort min "matsäck" till jobbet ja allt sånt där småplock som egentligen är ganska mycket.
Men att förbereda på kvällen innan är A och O.
Så mycket tid det sparar och allt flyter på lättare..
 
Nu väntar sängen och usch vad ont i magen jag har, hoppas jag kan sova i natt och slippa drömma massa.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0