Nästan 1 mil

Dagen började med att man sovit gott i natt och det är ju skönt.
Vägde mig för skojs skull, hade gått ner 1.6 sen i måndags och nu är jag nere på totalt 5.7 kg mindre Therese!
Så dagen började med lite ny motivation.
Regnet vräkte ner i fm och jag tänkte minsann trotsa det. Men när jag väl gick ut slutade regnet och efter en stund sken till och med solen.
Så jag gick när det var som bäst väder.
Tack pappa/morfar för barnpassningen!
 
9.62 km powerwalk (satsade på 1mil, men rundan tog slut)
Gick hela yttervarvet runt Arkelstorp.
Riktigt skönt och jag hade så mycket energi idag.
 Tog 1 timme och 24 minuter. 
 
Skönt att ha det gjort,
lilleman sover och hoppas han vaknar och bajsar snart, är förstoppad också stackaren så han har fått lactulos. Louise tittar på Ronja och jag ska ta mig en snabbdusch för jag luktar inget vidare nu. 
 
Hörs kanske senare

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste bara säga att jag beundrar dig, vilken kämparglöd och målmedvetenhet du har:)

Svar: Tack Linda! Vad roligt att höra. Man försöker så gott man kan. Ibland önskar man att man bara var nöjd med allt precis som det är men man är ju aldrig nöjd känns det som. Hoppas allt är bra med dig!
Therese

2012-08-22 @ 15:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0