Me and I party

Var hos min fina vän Mia på Me and I party ikväll.
Alltid lika trevligt och barnen hade skoj. 
Lite bråk som övergick i bad.
Men vad gör det? Huvudsaken är att de kan bli sams igen och alla barn bråkar, jag menar vem har inte gjort det.
Helt plötsligt känner man sig inte så gammal utan man kommer ihåg när man var liten och bråkade med sin syster eller kompisar.. Känns som igår.
Varma och trötta barn gör sitt men de är lika goa för det =)
 
God fika utlovades och nog stämde det och jag hade inte förväntat mig något annat...
Goda bröd och lite kex, ost, brie, skinka, vindruvor, grönsaker. Mums.
Vin till de gottegrisarna som gick, men jag hade ju bilen så jag fick nöja mig med att njuta av lukten!
 
Jag hittade inte så mycket till Louise, mest pojkkläder i kollektionen i år tyckte jag. Och det fanns MASSOR till Lukas, han älskar branbilar, bussar, bollar och nog fanns det så klart tröjor i alla tecken.
 
Det blev denna:
 
 
Han älskade den, "pova" direkt sa han.. Sken upp som en sol!
Ett självkklart val.
 
Nästa party blir det mer =)
Har bokat datum till den 6 september 18.30. 
Hör av er om ni är sugna på att komma!
Finns en stor FIN kollektion till oss mammor också!
 
Louise och sina två kompisar som hållt ihop sen innan året träffades idag. Vi alla har haft semester och inte lekt alla tre på lääänge.
Efter lite bråk och tjiv som hör åldern till avslutades kvällen med bad i badkaret/bubbelbadet.
 
Minya, Alice och Louise ♥
Jag menar kan det bli mysigare?
Det såg riktigt underbart ut, härliga tjejer som börjar bli stora nu.
Var är min lilla flicka?
Tiden går verkligen för fort.. Stanna, andas och njut av nuet; Jo Tack, Jag försöker!
 
Nu ska jag bara slänga igång en maskin tvätt så jag kan hänga ut den i morgon.
Ska tydligen bli fint då med och jag är ledig då med, livet är för underbart ibland.
 
Vi ska ev även ut på en utflykt... spänannde, en överraskning.
Vad får ni veta i morgon och om det blir av!
 
Sen är det sängen efter en dag med väldigt bra betyg.
Hunnit med en rask promenad i hettan också, svettigt värre men skönt var det när timmen var slut!
 
God natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0