Lilllördag

Lilllördag och jobb för min del. Slutar med möte i em och jag har pizzabullar med mig att bjuda på.
Jobbade igår kväll och jobbade över en haltimme, stressig kväll men det gick bra.
Nya tillfälliga chefen ringde igår och gjorde min dag... 
Jag fick förlängt hela oktober och november..
Jag blev chockad och överlycklig, så härligt!
Nytt schema from 1 okt.
Heltidstjänst, men jag valde 85%
 
Strax ut i bilen och lämna mina små hjärtan på dagis.
Fick kalops med mig av mamma till lunch, ska bli supergott.
 
Morfar hämtar på dagis idag då jag ska inom gymmet en sväng efter jobbet.
Evigheter sen sist. 
 
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis!!!Jätte roligt du får vara kvar.Vi kan höras en dag.Kram

Svar: Tack ja det är sååå roligt!!! Ja vi hörs. Kramar
Therese

2012-08-29 @ 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0