Glassigt värre

Jodå minsann..
Överraskningen idag blev en tur till glassbåten i Åhus för att glassa lite i solen!!
Barnen blev överlyckliga
 
 
Louise spanar in ankorna
 
Fick knappt kontakt med henne under ätandet, tar det som ett gott betyg!!
 
Min glass; Blåbär, melon och banansplit.
Supergod och underbart härligt att sitta och njuta i solen.
 
Lukas spanar in ankorna, lycklig som få
 
Vädret gick inte att klaga på!
 
Senblev det en tur till stranden, när vi ändå var nära..
 
 
 
Stolt och tuff badkille. Vattendjuret självt!
 
Moster Helene var med som hjälp och sällskap, Oerhört Tacksam för att jag har så fina människor runt mig som ställer upp. Det gör mig varm i hjärtat!
 
Bus med moster, härligt!
 
Ett stopp för att tanka på hemvägen, resultatet av en em på stranden är 2 trötta barn!
 
Åkte hem till mormor och morfar, där morfar hade lagat pannkakor till ett helt kompani.
Passade perfekt efter en em och kväll på stranden.
Sen blev det bad i badkaret för barnen och även jag tog en snabb dusch där.
Gav Lukas kvällsmat och sen hem och la barnen i säng.
 
När vi var på väg till stranden hoppade Louise som Pippi och pratade om hur duktig hon var och då fick man bada och hon var så lycklig. Tror inte jag sett henne så lycklig innan. Tid tillsammans utan några måsten och göra det hon älskar mest. Bada och äta glass.
Det gjorde mig så varm i hjärtat att det nästan stannade.
Jag älskar mina barn ofantligt mycket och jag känner att jag kommit till en period i livet när jag är en lite bättre mamma och njuter till fullo av livet som jag har det.
Så länge mina barn är lyckliga är även jag det.
 
Nu tackar jag för mig och ska sova, i morgon blir det som vanligt lite fredagsmys.
Kvällen blir jobb för min del och barnen åker till sin pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0