Går inte att beskriva...

Nu är man hemma i sängen i Gammalstorp och denna dagen är snart till ända..
Min älskade vän Jennica fyllde 25 idag och det firade vi med att ta tåget till Köpenhamn och sen gå på tivoli....
Helt fantastiskt....
 Jag har gjort saker jag aldrig nånsin trott jag skulle göra. Åkt massor av karuseller som jag vanligtvis aldrig åker. 
Vädret har varit underbart och sällskapet fantastiskt. 
Längesen man var så glad och skrattade så mycket..
 
 I morgon kommer en bildbomb från idag. Nu ska jag sova och bara ta in allt detta fantastiska.. 

Kommentarer
Postat av: Caroline L

Låter helt underbart vännen!!!

2012-08-05 @ 09:19:04
URL: http://www.myheartbeatsfor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0