Du underbara lördag!

Denna dagen har varit sååå fantastiskt härlig.
Minns knappt när jag hade en sån sist.
Morgonen började aningens trött efter en natt med många drömmar och det tog på krafterna igår kväll...
 
Nåväl, när frukosten var nere så gick barnen ut och lekte och jag diskade och plockade i ordning, lagade lunch till Lukas och diskade upp efter hand hela tiden, vilket jag gjort hela dagen och jisses vad skönt att INTE ha ett diskberg näer kvällen kommer till ända.
Kändes som om man hade full ordning hela dagen.
Medans Lukas sov middag och jag och Louise hade fått i oss lite lunch så tog vi tag i det jag skulle gjort för över 1 år sedan.
Rensa bland Louise kläder.
Vi hade egentid och hon var så duktig. 
Provade, la undan mycket som var för smått, hittade massa bland ärvekläderna som fanns i massa påsar i diverse garderober.
La in det nya vi handlade igår och mamma och pappa som var i Ullared för 2 veckor sen hade också en kasse med kläder till barnen. Helt fantastiskt. 
Bara lite kvar sen har jag deras höst/vinter säsong färdig..
 
Lukas byrå gjorde jag vid snabbt på fm.
 
Så skönt att ha det gjort.
 
Efter middagen som vi värmde från igår (underbart att slippa laga middag) så duschade jag barnen och på med deras mysiga one pieces och sen körde vi till affären för lite lördagsgodis. 
Sen tog vi en "liten" runda uppom mamma och pappa och skulle säga hej. Men den lilla rundan som det var tänkt blev 1 ½ timme. 
Det blev lite grillat som de precis hade ätit, kycklingspett. Jag kunde bara inte låta bli...
Sen kaffe och mys med barnen och ja för en gångs skull kändes allt bara så "normalt"
 
Lukas har ätit upp allt alla målen utan bekymmer och utan kräkningar och varit piggare än mörten själv...
Första dagen på evigheter sen detta hände sist. 
En riktig dunderbra dag kan man säga.
 
Jag var bjuden på kräftskiva idag och ville så gärna åkt dit,men hade ingen barnvakt och nu känner jag mig ändå gladare än på länge.
Att få kvalitetstid med mina små är det bästa som finns..
De är så otroligt fina ♥
 
Och på tal om fin så har himlen varit oerhört fin ikväll och det såg nästan ut som om molnen skulle ramla ner..
 
Lite goa bilder kommer här!
 
Mina one piece mysare =)
 
Mostermys ♥
 
 
 
Moln kan vara enomt vackert att titta på och har man fantasi kan man se både det ena och det andra!
 
Nej nu sängen så man orkar med morgondagen också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0