Bildbomb

Här kommer en bildbomb drån lördagen på tivoli i Köpenhamn! 
Bland de bästa dagarna i mitt liv!
 
 På öresunsbron.. massor av fina segelbåtar!
Underbar utsikt över havet
Mot Tivoli!!!
 
Massa fint att titta på
Jag bjuder på tantenmittivägen....
Jag och Filip i första åket.. En barnkarusell... Jisses vad rädda vi är.. tsss :)
Börjar med det värsta!!!
Sen tog vi Demonen... Jenka och hennes lillebror övertalade mig massor.. 
Berg och dal bana
Loopar
Upp och ner
Skitsnabb..
Mitt hjärta rusade, pulsen ökade, svetten forsade, ja det var nästan så att man trodde man skulle tuppa av..
Jag är höjdrädd, åksjuk och ja detta var en mardröm och jag åker verkligen inte karuseller annars..
Jo de som inte är så läskiga naturligvis. 
jag vill tycka om det och tycka det är kul men vågar bara inte... (vågade)
Men den tog ca 1 minut och jag övervann min rädsla... Det blev 2 åk och den var inte alls så farlig..
Riktigt riktig kul
Tänka sig att jag blev som ett barn på nytt som hoppade av glädje och skuttade runt och skrek och var helt toppad och överlycklig övar att jag vågade..
Jag var så STOLT över mig själv!!!
 
 
Kön till fritt fall... Här är man lagon tuff!!
 
 
Minsann blev det fritt fall också.. Jag och min höjdskräck..
Shit vilken utsikt sa de andra.. Jo eller hur.. Jag var livrädd kan jag lova...
Men vips så var vi nere... Pust! 
Meeeen, jag gjorde det.. ingen fegis inte!
 
Jenka, jag och Filip etfer att ha åkt flygande mattan.. ni ser den i bakgrunden.
En glad skit
Att kunna dricka hela dagen är förträffligt. Semester helt enkelt!
Puss
Lång kö till toaletterna.. Då fanns det roliga speglar.. haha
 
Underbar bild på oss ♥
 
 
Blev en tur i slänggungan och rädslan var enooorm...
Jag blev yr och shit vad högt upp man var, såg ju överallt, ända bort till Malmö.
Det var kallt och började blåsa och korgarna vinglade... Detta var helt klart den läskigaste, men jag var ändå glad att jag gjorde det, kul på ett sätt ändå, men vet inte om jag gör om det!!
 
En glass var ett måste då illamåendet kommit till mig...
Blåbär och banan/choklad och lite krossad smarties på. Det hjälpte faktiskt!!
 
 
 
 
 
 
 
En mycket stolt och nöjd Therese som åkt massor av karuseller jag aldrig trodde jag skulle våga..
Jenka före loopen
Jenka mfl I loopen.. Usch och fy, detta var droppen, denna åkte jag inte.
Detta var värstingen. Skithögt upp, snabbt, upp och ner, roterade och ja allt.. Kräkanfall hade det garanterat från mig. TUR jag stoppade mig själv!!
 
Jenka efter loopen... lika glad. HERRE GUD säger jag bara!
Coolt, speglar i taket
Kom en enda regnskur och just då råkade vi befinna oss på den enda karussllen vi åkte med tak över oss; radiobilarna. Jag har dock riktiga blåmärken på halsen av bältet, jisses vilka smällar man fick. Lite aj minsann.
Gänget... förotom fotografen!
Var vi hungriga eller?? Ett stopp på McD blev avslutet på en fantastisk dag då vi mest bara druckit och åkt karuseller... 
Ett urval av de tonvis med foton som togs!
 
En kanondag på alla de sätt.
Vädret var toppen och sällskapet kunde knappt bli bättre och jag vet inte när jag skrattade och var så glad senast!
Livet är alltför bra ibland. Detta lever jag på länge.
En riktig semseter för mig och ett underbart sätt att fira sin vän på 25 års dagen!
Endorfinerna rusade hela dagen. 
 
Barnen kom hem innan ikväll och jag hann med både en promenad, skura Lukas matstol och torka av och diska lite i kylskåpet innan de kom.. Var kommer min energi ifrån..
 
Men Lukas urin luktar jättesyrligt.. prov i morgon och troligen ligger Leucin högt... 
I vanlig ordning något som alltid strular efter vistelsen hos deras pappa. Kan man bli mer trött???
Så synd o min lilla kille att han alltid ska bli dålig.
Kan han inte får vara frisk åtmindstone 1 månad i sträck så han kan återhämta sig...
 
Matdroppet går en stund till och jag ska slänga in en maskin tvätt och sen krypa ner i sängen jag med.
Ögonen säger det är dags att blunda och drömma nu, antar att det är bäst att lyssna på dom!
 
God natt, hörs i morgon och då är det minsann vägningsdags!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0