Youtube

Haha!
Sällan jag änvänder youtube men idag kom jag på något bra!!
Lukas har kommit på att bussar är bland de bästa han vet. Blir helt till sig när han ser en buss var som helst. Ibland står vi och tittar ner i korsningen och ibland kommer där en och en annan buss. Likaså på CSK varje gång vi är där ser vi bussar köra förbi.
"Butt" säger han =) Och smilar med hela ansiktet!!!
Vi har måna sångböcker och bland annat sjungs Hjulen på bussen x antal gånger om dagen... Unga butt (sjunga buss) Han är så underbar min son. Tokälskar bussar. Har inte en enda så det är ju tur det inte är långt kvar till 2 års dagen =)
Så under tiden han hade matdropp i em på lite mer än 2 timmar tittade vi på youtube en liten stund. Inte lätt att ha honom stilla. Brukar få sitta i köket i sin stol och läsa, sjunga, rita jag lite vad som bara vi får tiden att gå.
Kan säga att det är inte det lättaste med att få det bra.. Han vill så klart bara ner och leka.
Men vi tittade och lyssnade på hjulen på bussen och andra roliga barnvisor en halvtimme. Han var helt uppslukad av det.
Kommit på något nytt vi kan göra vid sådana tillfällen. Annars brukar inte mina barn få sitta vid datorn, men i detta fall var det toppen!

Kommentarer
Postat av: Caroline L

Sötaste Lukas!!!!!!!!

2012-04-29 @ 19:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0