Skärtorsdag!

Hurra vilken bra start på veckan/livet ja ALLT!
Jobbat 3 kvällar och heldag idag och barnen har varit på dagis. Det har gått galant!
Så duktiga och jag blir så glad och stolt.
Jag har sån energi. Varit jättepigg på jobbet hela veckan och även i morse 05.30 när man gick upp var man pigg och det har hållt i sig hela dagen också..
Jag älskar att jobba och 1 arbetsvecka är avklarad! Känns otroligt skönt och jag trivs utmärkt med mitt liv just nu!
Ledig hela helgen, nästa pass blir på måndag.
Barnen åkte till sin pappa precis och får en extra natt där eftersom jag jobbar dag på måndag. Ser dom igen måndag em. Har inte träffat dom en enda kväll denna veckan och det känns lite tungt. Men så får det vara.
Myser på extra mycket nästa vecka!
Louise var med dagis och påskade för oss på jobbet. Hon grät, ville vara hos mig, saknade mig och bara var så ledsen. Och jag blev också ledsen. Var för första gången lite jobbigt för mig och hjärtat gjorde ont. Men det gick över när de gått igen och vi fick annat att tänka på både Louise och jag!
Saknar barnen redan och känns som denna veckan bara runnit förbi.
Nu ska jag packa och göra mig i ordning. Blir Bio ikväll, Titanic i 3D och övernattning hos Jenka... Men först hem till henne på middag! DET GILLAS MÅ NI TRO!!!!! Efter en lång dag och vecka! Bli bjuden på mat är toppen... Blir så glad av det!
Är i ett LYCKORUS och hoppas jag smittar av mig till er alla!!
Tjingeling!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0