Namnsdag!

Idag har man namnsdag och de enda som kommit ihåg det är mamma, pappa och Louise med lite påminnelse =)
Hade varit kul med tårtor, presenter och dylikt ;) Eller ett grattis åtmindstone!
Men fick nöja mig med tonfisksallad som jag hade med på jobbet! Haha!
Första kvällsturen (bredvidgång) Gick mycket bra får jag säga och det känns trevligt.
Dock mycket nytt och huvudet värker och spänner nu...
dunkduunk... dunkduunk

Idag fick barnen ha 3 barnpassare. Först deras pappa som kom innan jag körde och hade dom till efter läggdags vid åtta. Sen kom Paulina som satt här medans de sov och sen kom mamma när hon slutade vid halv tio och sen kom jag hem halv elva. Mamma hade diskat mitt stora berg. TACK!!! Finner inte ord hur tacksam jag är..
Livet är ett pussel. Svårt att få ihop om man inte har alla bitar.... =(
Sängen kallar, upp senast 05.00 i morgon... Jobb hela långa dagen och barnen ska till dagis!
PS... Igår var det 3 MÅNADER sen jag la av med facebook... Gud vad skönt måste jag säga.. och när skulle jag haft tid egentligen?! Mår SÅ mycket bättre utan det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0