Blandad kompott

Vilken dag det varit.
Jobb 7-15 var tanken. Var på läkemedelsutb/uppföljning melan 8.30-11.30
På vägen hem strax innan tolv ringde de från dagis och Lukas hade kräkt. Fick ta vård av barn halva dagen. Tråkigt, men så är det!
Sen kom barnens pappa och hämtade barnen.
Jag städade och sen bar det av mot gymmet och Crossfit/core! Sjukt roligt idag och det kändes i hela kroppen och kommer nog göra hela helgen ;)
Men jag gillar det! Hade dessutom trevligt sällskap av Linda ikväll också!
Sen solade vi och shoppade loss på Maxi.. En riktig myskväll och roligt att bara gå runt och strosa i en matbutik halv tio på kvällen, en halvtimme innan de stänger. Inga barn som trotsar och knappt något folk. Heeelt underbart!
Sen hem till mamma som bjöd på ägg mackor.. Mumma!
Nu däremot är klockan mycket och jag ska upp till jobbet även i morgon bitti. Så sängen är ett faktum och kudden skriiiker efter mig nu.
Tjingeling, ha en trevlig fredag alla fredagsmysare! Det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0