Tänkardag!

Idag är en sån tänkardag.
Förkyld som jag är har jag bara varit hemma och slappat.
Var i och för sig ute på en riktigt härlig höstpromenad i skogen på 1 timme!
Mår lite bättre om jag får lite friskluft. Höstluften är så frisk och härlig!
Tänker mycket på livet.
Mår ju bra för övrigt och jag njuter av livet.
Igår kom jag på vad jag vill med livet.
-Vill naturligtvis gå ner i vikt
-Tatuera in barnens namn och ev någon fin textrad
-Skulle vilja förstora mina bröst (HELT för min egen skull)
-Hade varit fint med piercing i naveln om jag blir smal om magen först
Fokus på mig själv...
Naturligtvis går barnen först!!!
De har det ju redan bra. Ska bli en riktigt mysig jul framför oss. Massa julmys och bak och julklappar. Titta på julkalendern och vara ute i snön och leka och åka pulka.
Massor av varm chokladmjölk ska det drickas =)
Granen ska pyntas och vi ska ha så mycket julstämning det bara går!
Men först har vi en mysig höst framför oss. Så underbart när löven ändrar färg och det börjar blåsa. Vad är härligare än att sitta inne med en nybakad äppelkaka och lite tända ljus en blåsig höstkväll? Åh, vad jag längtar!
Jag undrar egentligen om det finns någon Mr. Right!
För hur vi än vrider och vänder på våra liv finns det ingen som är perfekt och alla bråkar ibland, mer eller mindre. Av helt olika anledningar. Men det är ju faktiskt det som gör oss starkare. Att vi klarar av motgångar och lyckas ta oss upp till det härliga igen.
Det är ju så att om man aldrig har svackor så kan man ju inte uppskatta allt bra man har lika mycket.
Jag vill hitta någon som älskar mig för den jag är.
En galen tjej kanske många tycker... Och JA, det är nog så!
Jag gillar fart och fläkt, musik och dans är härligt.
Är en sprallig, glad, social, trevlig, snäll och pratglad tjej (utan att skryta)
Har barnasinnet kvar och bjuder oftast mycket på mig själv.
Jag vill hitta någon som tycker om mina ögonstenar till barn och vill vara en del av deras liv!
Hitta på saker som en familj och även som man och kvinna!
Jag vill hitta någon som tycker om mig även om jag går utan smink och i mjukiskläder
Jag vill hitta någon som man kan ventilera sig med och känna tröst av.
Jag vill hitta någon som gör mig glad!
Jag vill hitta någon som får mig att känna mig trygg och vill leva med mig resten av livet!
Jag vet inte om jag är redo än, kanske är det rädslan för att bli sårad igen. Vill inte gå igenom allt jag gjort en gång till! Jag har klarat det och är stolt men en gång till hade varit för mycket!
En fin rextrad jag funderar på att tatuera in är: What doesn't kill you, makes you stronger!
Mamma skickade ett sms igår kväll och bjöd ikväll på hennes hemmagjorda ost och skinksallad med hemmagjord dressing =) Helt underbart, har varit sugen på det jättelänge, i sms.et var det även en inbjudan till i morgon på kalops. Kan det bli en bättre helg? När man är sjuk och inte alls i form passar det utmärkt att bli bjuden på mat. TACK snälla mamma!
Ha en underbar lördag, det ska jag ha, kurera mig och min whiskeyröst!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hihi låter lite som en kontaktannons;)

2011-09-24 @ 17:29:15
Postat av: Therese

Hahaha, ja det gör det kanske... kanske någon nappar då.... =) Nej men.. :)

2011-09-25 @ 01:37:36
Postat av: Henrik

Har bara en fråga - hur svarar man på denna annons? :)vill svara

2011-09-26 @ 13:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0