Nöjdtjej85

Idag är jag nöjd och stolt över mig själv!
Tack snälla mamma för hjälpen med Louise i morse när jag fick åka in med lilleman och sätta ny knapp.
Tack kära mormor för hjälpen med barnen när jag var och tränade
och Tack älskade syster för hjälpen med Lukas ikväll så jag kunde mysa med min prinsessa!
Verkligen ÄLSKAR min familj och blir så glad och tacksam för all hjälp.
Får jag bara komma till min träning så mår jag sååå mycket bättre.
Körde Crosstrainer i 30 min och lite mage efter det. Var så trött, men både stolt och nöjd! Längesen jag höll igång med träningen som jag gjort nu i några veckor.
Skam den som ger sig. Jag vill och SKA nå resultat, that's it!
Kom hem och åt kyckling, potatis och sås. Ja gelé, sallad, broccoli och mina ÄLSKADE Cornichons med så klart. Jag bara älskar dom.. Mmm!
Sen passade Sis Lukas så jag kunde duscha med min stora tjej och sen mös vi och läste godnattsaga för andra dagen i rad. Så underbart mysigt med sagoläsning. Önskar jag hade mer tid för det. Njuter av de få tillfällena jag hinner och Louise stornjöt ♥
Jag och syrran tog vars en kopp te och njöt en timme i soffan. Kan bara meddela att det kändes UNDERBART att få sitta och landa rumpan ett slag. Hinner aldrig annars.
Sen efter det tog jag tag i disk och plock som vanligt och förbereda inför morgondagen. Inget babysim dock då Lukas fortfarande är dålig =( Hemma mys han och jag när storasyster ska på dagis!
Kommer sova sååå gott i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0