Glädje!

Idag är en glädjens dag för mig!
Dagen började med ett återsim på babysimmet för mig och vattendjuret jag har till son!
Har bestämt mig för att fortsätta till hösten. Jag menar, vad ska jag annars göra med all min lediga tid ;) Hmm. hihi...
Nej men han bara älskar det och eftersom jag är hemma i höst känns det så rätt!
Sen föjde jag med två vänner till barbacka och fikade. Det var jättetrevligt. Sen lite shopping jag och lilleman på Kvantum. Bara älskar den affären. Frukt och grönt är alltid så färskt och lagom stor affär och trevlig personal. Ja ta åt dig nu Helena!
Sen hämtade vi storasyster på dagis och jag hade Lukas med mig in. Alla barnen kom fram poch skulle titta men Louise bara; Det är min bebis. "Haaj Ukas" Goa tjej! 
Sen hem och leka i sandlådan och bara njöt av alla solstrålar som nådde vårt ansikte =) Härligt!
Första gången Lukas att i sandlådan, invigning för honom och DET GILLADES, som ni ser...


Lukas inviger sandlådan¨


Barnen i sandlådan


Lukas; Kolla in denna mamma =)

Lukas.. Blä!

Lukas ligger i sandlådan!

Lukas pajas

Lukas älskling! Så fin bild!
Min tokiga son som är den mest underbara i hela världen! Hur kan man annat än att älska honom. Han värmer mig inombords. Lycka, det är mina barn ♥

Jag har busat mycket med Louise idag och det märks att hon gillar det SUPERmycket. Känns så skönt att jag haft tid idag. Ingen städ (storstädade och putsade fönster i söndags) och ingen tvätt. Lovely!
Underbara mamma kom upp en stund och passade hulliganerna medans jag sprang ut och joggade en runda. GRYMT skönt väder, sprang bara i mitt träningslinne idag, behövdes ingen långärmad inte.
Det var lite tungt och jobbigt idag, MEN 1 min, 2 sek och 1 hundradel snabbare än i torsdags som då var 1 min, 3 sek och 1 hundradel snabbare. Det börjar minsann ta sig nu. Jag som egentligen inte gillar att springa. Men figuren fixar sig inte självt!
Sen fikade vi på jordgubbar, glass och grädde. Louise bara vrålåt. Det gillades kan jag lova. Jag åt också lite. Kände mig duktig idag och njöt av livet och vad passar bättre än jordgubbar då! Min måndagslyx =)

Jordgubbar!

Lukas fick smaka jordgubbar och det verkade som han gillade det.. Roligt!

Lukas äter jordgubbar

Helt klart en glädjens dag i miss Therese´s liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0