Shopping =)

Idag åkte jag, syrran och Lukas till stan för att inhandla present till lillebror som fyller 16 i morgon, blev så nöjda hoppas det blir bra!! Louise var hos mormor. Lukas var ju tvungen att följa med eftersom ingen kan ta hand om honom nu med alla mediciner och allt =( Men det gick jättebra!
Hade ju presentkort på BikBok som jag fick av barnen i alla hjärtans dag present. Så det blev lite shopping till mig också! Hittade ett par ljusa jeans i groupiemodell, att längden bara är till anklarna, hade ingen aning, men det var nytt nu sa dom! Skitsnygga =) Sen ett par svarta leggings och ett svart linne. Syrran var inne på Carlings och handlade. Jag handlar sällan kläder, och aldrig där. Inte det att dom inte har fina kläder, men det blir aldrig så. Hittade en megasnygg tunika som var mörkblå/vit randig med guldknappar vid bröstet. Så den blev det också. Sen var det erbjudande på Name It med joggingbyxa + tröja för 100 :- denna veckan. Så Louise fick det. Hon har väldigt ont om mjukisbyxor. Perfekt!
Jag och syrran fikade med lite paj på Trendie och njöt av livet. Härligt att inte ha tider att passa och strosa som vi gjorde förr i tiden. Så underbart att få den tiden igen. Det har man saknat mycket ♥ 
Sen när vi kom hem bjöd mamma och pappa på middag. Jag skulle gjort hamburgare, men man tackar ju inte nej till mat när den står färdig på bordet =)
I morgon blir det kalas och det bjuds på Tacos, så man får väl ta hamburgarna på söndag. Längtar redan, jag var ju så sugen på det!
Barnen sover gott och jag ska Fredagsmysa i soffan med lite godis och choklad. 

Livet är bra underbart! Är så himla pigg nu för tiden! Längtar till våren kommer så man kan vara ute mer och busa. Och att alla blir friska och slipper denna dryga tid på året.

Kom ihåg gårdagen, dröm om morgondagen, men LEV idag ♥ Fantastiskt ordspråk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter helt underbart vännen! Vilken dag! Kram

2011-03-11 @ 21:10:55
Postat av: Anonym

Haha glömde att jag inte satt på min dator.... Mia var det som skrev ;)

2011-03-11 @ 21:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0