Nova Lund!!

Hej alla glada!
Nu är jag tillbaka på bloggen igen. Vet att det är längesen, nästan 1 ½ månad sen sist. Har varit mycket kalas, fester, midsommar och så lite sjukdommar emellan.
Ska försöka komma igång igen!

Idag har det varit en toppendag!
Jag och mina älskade systrar tog bilen för en road trip till Nova Lund..
Velade länge mellan Väla och Nova. Ingen av oss har varit på Väla så det hade varit kul. Men när många vänner hellre tipsade om Nova och de flesta tyckte det var mysigare så valde vi det..
Och det var ett MYCKET bra val.
Har nog aldrig smällt så mycket pengar på kläder någongång.. Herre Gud!
Men NÖJD, det är JAG det!!!
Älskar Gina Tricot. Hittade jeansen på Top Shop.
Lite basic linne och leggings blev det, lite underkläder. Ett par svarta sjukt snygga jeans. I Love them! En cerise klänning, en leopardmönstrad top, ett svart/ceriset linne. Och så klart vars ett plagg till barnen, lite men i alla fall! Mina guldklipmar måste få något fint!!
Så nu mina vänner ska det festas. Kristianstaddagarna och sommaren 2011, here I come. Längtar redan efter att få ta på mig de supersnygga kläderna..

Mina nya svarta jeans
Jeansen

Cerisa klänningen
ÄLSKAR min nya klänning!

Leopard tunikan
Även denna leopard tunikan gillar jag skarpt!

Blev lunch inne på Nova, panerad spätta med remouladsås, det kan man ALDRIG äta för mycket.. Gott och ordentligt mätta blev vi!

På hemvägen blev det stop på McDonalds drive in i K-stad och vi köpte McFlurry. Jag tor den nya smaken, Ballerina kladdkaka.. God, inte överdrivet, men GOD!

Sen hem och jag, Sara och paps tog bilen och begav oss mot Lerjevallen för ett dopp. Riktigt skönt.
Dock mullrar det en del och kvavt är det. Hoppas det bryter ut ordentligt så den kan bli frisk luft igen!!

Mams och Paps bjuder på grillat ikväll, ska bli riktigt nice!!

En perfekt dag, njuter för fullt ♥


Kommentarer
Postat av: Annelie

Sjukt snyggt!

2011-07-02 @ 20:33:46
Postat av: Annelie

Sjukt snyggt!

2011-07-02 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0