Månad för månad!!!

Lukas 1 månad
1 månads bilden!

Lukas 2 månader
2 månads bilden!

Lukas 3 månader
3 månaders bilden!

Lukas 4 månader'
4 månaders bilden!

Lukas 5 månader
5 månaders bilden!

Lukas 6 månader
6 månaders bilden!

Lukas 7 månader
7 månaders bilden!

Lukas 9 månader
8 månaders bilden!

Lukas 9 månader
9 månaders bilden!

Lukas 10 månader
10 månaders bilden!

Lukas 11 månader
11 månaders bilden!

Lukas 1 års bild!!!
1 års bilden!!!

Jag är så glad att jag tagit månads bilder på båda barnen! Så roligt att se hur de ändras för varje månad! Nya kläder varje gång. Jag bara ÄLSKAR att fotografera!!


Kommentarer
Postat av: Petra

vad roligt att ha =)

oo guud vad han förändrats !

2011-07-07 @ 23:02:17
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad han har vuxit. En riktig chamör. <3

2011-07-10 @ 14:33:09
URL: http://lindakarlberg.sajto.se
Postat av: Therese

Ja jag är lite fotograftokig. Men månadsbilder har jag alltid velat ha och har lyckats med båda barnen! Ja man ser skillnaden när man ser alla på en gång! tack Linda, ja han brukar charma de flesta <3

2011-07-13 @ 00:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0