Dagbok: Dag 33, 10-08-12 Första smilet

Har inte skrivit något om denna dagen. Får återberätta av det jag har i huvudet. Jag kommer ihåg att vi var på RMD mycket. Hela kvällen och vi tittade på tv ute i vardagsrummet. Under sen em kom det första riktiga smilet, så härligt att se, lycka. Han har massa hormonplitor nu, det brukar ju komma runt 1 månads ålder, tråkigt, men de försvinner ju igen. Det ösregnade och åskade jättemycket. Vi väntade in i det längsta men vid 23 tiden ca fick vi springa. Vi hade hopp om att det skulle sluta, men icke.
Det var min tur att sova på RMD, men jag är så åskrädd så jag valde att sova med Lukas på avd. Det är mer ljudisolerat där. Lite spänd på hemresan. Hände inte så mycket idag.

Lukas hos mig

Lukas har massa hormonplitor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0