Tough day!

Idag har det varit en tuff dag... av många anledningar..
Har i alla fall firat kvällen med mina underverk, mamma, pappa, Sara och Tobbe ♥ Godis och mys.
Känns riktigt skönt med sällskap i denna stund.
Önska jag vore en björn som gick i ide och kom fram på våren när alla vårkänslor kommer och allt blir bra. Men den drömmen får jag nog leva länge på ;( Drömmar har man många, men få som blir verkliget.
Livet är inte varken lätt eller rättvist. Jag har fasen inte bett att få komma till världen, så ge inte mig all skit som finns. Har extrema utslag på händerna som vrålkiar och är illröda med stora plitor. Stress, oro ??? Ingen aning, men sjukt jobbigt är det.

Louise och Lukas är mina ögonstenar, mina godisbitar i livet. Jag hade önskat jag kunde ge dom det bästa i livet, en hel familj att växa upp till. Men ack så fel jag hade. Jag ber om ursäkt för att jag finns. Hoppas ingen kommer nära mig igen. Vill krypa ihop i en hörna med en filt och glömma allt och bara få komma in i dimman.
Vi prövas många gånger i livet... Vissa är redo för att bekämpa och klara av dom, vissa väljer att gå.

NU ska jag sova innan ögonen ramlar ut. Sjukt jobbigt just nu!

Kommentarer
Postat av: Mi@

Önskar det fanns något jag kunde göra för att hjälpa! Kram

2011-02-06 @ 08:42:09
Postat av: Jenny

Förstår att det känns tungt och jobbigt nu. Men det kommer att vända, du kommer att få känna dig lycklig igen. Du behöver sörja under en tid, sen kommer du få ny energi och kraft att börja bygga upp ett nytt liv tillsammans med dina barn. Du är önskad, behövd och älskad. Du är mamma till dina barn, det finaste man kan vara. <3

2011-02-06 @ 11:13:21
Postat av: [email protected]

2011-02-06 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0