Ny inställning till livet!

Efter Ann-Louise fest igår förändrades mitt liv totalt!
Jag är i ett lyckorus och vet inte riktigt hur jag ska hantera känslorna.
Vet att dagar går upp och ner, men tror vändningen har kommit.
Lägger allt förflutet bakom mig och siktar framåt.
Hallå, en brud på 25, ge upp? ICKE!! Här ska det njutas.
Jag är äntligen mig själv. Släpper loss, dansar, sjunger, festar och leker. Therese i ett nötskal.
Lekte häst och hoppade över hästhindren igår efter brännbollen inför allt folk. OCH NJÖT!!!
Jag skiter i vad alla tycker just nu, passar jag inte in så dra.
This is me and my life!
Trodde för ett tag sedan att jag aldrig skulle kunna släppa det som hänt och gå vidare eller åtmindstone att det skulle ta tid.
Tiden har kommit nu.
Har massa festligheter framöver att längta till. Man samlar på sin ny energi av att bara njuta med sina underbara vänner.
Fick höra så fina ord av vännerna igår och jag vet att ni alltid finns där. Det värmer i hela mitt ♥ Ni gör mig hel.
Bjuder på några härliga bilder, togs bara 236 bilder.. haha, Me and my camera. CHECK!

Jag innan A-L:s fest

jag egobild, närbild

Jag ute på trappan

Jag på trappan

Jag och Ann-Louise på G!!!

Jag och Linda skakar rumpa

Jag och Ann-Louise

Jag skålar

Jag och Linda kelar

Det togs 226 bilder med min kamera... Sjukt roligt hade jag. Inte släppt loss så och haft så kul på åratal.. ;)
Dansade oavbrutet i timmar. Pigg även när klockan stod på 02.45. Helt otroligt. Jag bara älskar att dansa och släppa loss ;)

Sov över, vaknade av att syrran och Nicklas varit och köpt bröd och lagat frukost till oss och kokt ägg.. Jag och Ann-Louise var liiite tröttare än dom..
Stannade där hela dagen och snackade skit med alla. Lovely och massa skratt.
På hemvägen stannade jag och sis på Max för dagen efter mat. Skulle köpt Thai, men det var ju såklart stängt =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0