Drömmen som gick i kras

Mi största dröm jag hade i livet gick i kras.....
Att få skaffa familj och hus och leva ihop tills man blev gammal. Jag vet att många inte gör det, men det var en STOR dröm för mig.
Allt jag drömt om fanns i livet, vad mer kunda man önska? JO en bättre ekonomi och att Lukas inte hade MSUD, men nu såg situationen ut så. Jag hade gärna kämpat för att komma på rätt köl igen. 

Livet är tungt, känns meningslöst emellanåt, fast att jag har mina barn..
Vill ibland bara lämna jorden och alla måsten.

Louise har haft ont magen i över en månad och jag har inte vetat varför... I helgen hos kära vänner säger hon det igen och blir lite nedstämd, jag frågar varför har du ont i magen vännen, hon svarar; jag barar tänker och snyftar, jag frågar på vad, hon svarar pappa. Hon sitter i pappan i deras familjs famn och myser under kvällen. Så beroende av en fadersgestalt. Det gör så ont mig att hennes pappa inte förstår och alla andra för den delen som inte tror att barn tar skada av en separation (speciellt när pappan inte bryr sig mer än varannan helg), har inte pengar till bensin med mera. Men röka har man börjat göra igen.
Vill inte svartmåla någon, men när cigaretter går före bensin till att träffa barnen tycker jag det har gått för långt.
Jag blir bara så ledsen för jag kan inte göra mycket åt Louise magont och saknad.  

Dreams are comming true, NOT in my life

Familjen
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0