Chocolate cupcakes

Jaha, genomförkyld som man är kan man inte låta bli...
Något gott till morgondagens Lingon och Blåbärsparty bakade jag ikväll. Det blev Chocolate cupcakes. Superlänge sen jag gjorde dom och var riktigt sugen. Blev så nöjd, de såg smaskiga ut... men den som väntar på något gott...
Alla gäster i morgon får smaka =)

Chocolate cupcakes

Chocolate cupcakes, en av varje

Sitter här med en kopp honungsvatten innan jag ska krypa ner... Längtar efter ett varmt skönt täcke att krypa in under och bara få sova, gå i ide hade varit skönt, kommit fram när våren och alla dess blommer och dofter kommit..

I morgon blir Lukas 9 månader, herre gud... Lilla gossen har blivit stora killen.


Kommentarer
Postat av: Mi@

Mmmm nästan så jag ångrar mig om ikväll ;) De ser ljuvliga ut! Kram

2011-04-05 @ 15:26:17
Postat av: heidi

hej, jag undrar om jag kunde få receptet, för tittat på olika recept på internet men hittar inget som jag riktigt är nöjd med, men dina cupcakes ser jättegoda så jag hade blivit glad om du kunde skickat det! :-)

2011-04-11 @ 22:40:16
Postat av: Anonym

hej, jag undrar om jag kunde få receptet, för tittat på olika recept på internet men hittar inget som jag riktigt är nöjd med, men dina cupcakes ser jättegoda så jag hade blivit glad om du kunde skickat det! :-)

2011-04-11 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0