Besök från Lund

Idag var mamma här och hjälplte mig att städa och jag bakade chokladmuffins till eftermiddagsgästerna. Det var familjen från Lund. Deras son har också MSUD. Mycket mycket trevligt och så härligt att se en äldre kille som är pigg och glad. Det gjorde en på bättre humör. Sista tiden har jag inte varit på humör för något, men fick sån ny energi av dom. En underbar familj. Jag och Lukas ska hälsa på om lite mer än vecka efter vårt besök hos läkaren och dietisten i Lund. Längtar redan. Äntligen någon som förstår.
Lukas är förkyld igen och återigen massa kräk och tvätt =( När försvinner det? Var frisk i 2 veckor sen kom det igen.

Kvällen bjöds sen på pizza för min del och hamburgare för Louise. En mysig söndagkväll med min familj och älsklingar till barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0