Dagbok: Dag 20, 10-07-30 Kan lämna rummet

Vi myste med Lukas lite på morgonen. Sen kom Carro och Tobbe och hälsade på. Vi gick bort och myste med Lukas i dagrummet på NEO. Så härligt att få gå iväg med honom. Känns mer naturligt. (Det gjorde vi även igår kväll när vi hade besök) Nu är han inte bunden till slangarna på det viset. Har syrgas vid behov och saturationsmätaren runt foten (en sändare som mäter syresättningen) Men han klarar sig utan de den mesta tiden.
Vi gick tillbaka till RMD-huset och fikade och pratade länge. Sen kom Sara och vi 5 pratade ännu mer. Så kul med besök!
Sen körde de hem och Jag, Stoffe och Sara gick bort till Lukas. Jag myste och matade honom medans Stoffe och Sara körde och handlade. Vi gick bort till RMD-huset och lagade nacholåda till fredagsmys. Sen gick vi bort och myste länge med gossen. Vi sa god natt och gick tillbaka och gjorde räkmackor och gottade oss på.
Sen blev det dusch för min del inför morondagens dop. Sen lite mys i sängen vid tv:n. Vi blir lite bortskämda med att kunna ligga i sängen och titta på tv, det kan vi inte hemma.

jag och Stoffe pussar Lukas
KÄRLEK <3 Bara Louise som fattas!

Vi tre myser =)

Mys med moster Sara
Mys med moster Sara som varit hos oss i Lund den mesta tiden! Ställt upp till 1000! Helt fantastisk.

Stoffe sondar Lukas
Pappa matar (sondar) medans Lukas sover. Gottegris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0